Poranne jeżdżenie

Pogoda ostatnio nie była łaskawa dla Rocha; ciągle padało, a w Katowicach dochodziło do tego, że pokonanie 20 metrów z firmy do samochodu kończyło się mokrą koszulką i zalanymi butami. Dziś, chcąc pokonać wredną pogodę, umówił się z Koyocikiem na poranne jeżdżenie. Co prawda to Koyocik wyciągnął Rocha na rower, ale koniec końców Roch też był zadowolony z tego, że jeździł rano, bo popołudniu może zająć się pisaniem notki i zabawą wyświetlaczem LCD.

Rowerowanie było tradycyjne, czyli kawa w Świerklańcu i powrót do Tarnowskich Gór. Po powrocie jeszcze wizyta w zaprzyjaźnionym Adventure ponieważ Roch ma chrapkę na nową ramę. Póki co jeszcze nic nie pisze, bo dystrybucja tej firmy w Polsce leży i kwiczy i trzeba będzie uruchomić kontakty żeby \”znajomy znajomego, który ma znajomego i ten znajomy ma znajomego, który pracuje w sklepie, w którym wszyscy się znają i kochają\” mógł zorganizować jedną sztukę ramy za rozsądne pieniądze. Okazuje się, że aby teraz kupić samą ramę, bez reszty roweru, trzeba się nieźle nagimnastykować, ale od czego ma się zaprzyjaźniony Adventure.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze to już na przyszły sezon Roch powinien mieć \”nowy stary\” rower, koniecznie w czerwonym kolorze, bo jeśli kupować Ferrari wśród rowerów to musi mieć klasyczny, czerwony, kolor i równie klasyczny żółty napis choć o taki zestaw jest coraz trudniej. Na zakończenie mapka z trasą: Poranne jeżdżenie.

Roch pozdrawia Czytelników.

PS.
Wyświetlacza działa. Pora na komunikację z komputerem.

4 komentarze do “Poranne jeżdżenie

  1. Anonim

    ładny wyświetlacz, zieloniutki. jakie jest jego zastosowanie? ja rozumiem, że wyświetlanie, ale zamiast monitora czy co? przepraszam jeśli to bardzo głupie pytanie 🙁

    Odpowiedz
  2. Anonim

    Ależ o nie jest głupie pytanie: główne zadanie tego ustrojstwa to prezentowanie informacji, jako zamiennik monitora nie nadaje się – raptem 20 znaków i dwie linie tekstu (o grafice można zapomnieć).

    Odpowiedz
  3. Anonim

    Na przykład, tylko rozmiar jest dużo mniejszy i w autobusie nie ma on zastosowania. Przeważnie jest częścią jakiegoś urządzenia i w przyjazny sposób pokazuje informacje osobie obsługującej dane urządzenie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *